Valóra váló álmaim

Valóra váló álmaim

Lina felnőtt

2022. április 09. - Fodor Bettina, Blogger

Sajnos nem sok maradt meg az álmomból, mire magamhoz tértem reggel. Ami megmaradt, hogy Linával éppen valamiről vitázunk és próbál meggyőzni engem nagyon okos érvekkel. Mély volt a hangja, amolyan búgócsiga szerű. A haja váll alá ért és egyenes volt, enyhén visszahajlott a vége kifelé.

Én csak néztem őt, hogy milyen nagy lett. Nekem csak kislány, pedig akkor ott előttem állt egy felnőtt nő, aki huszon-harminc közötti, inkább a harminchoz közel. És értelmesen vitázik velem valamiről, ami számára nagyon fontos.

A bejegyzés trackback címe:

https://reallydream.blog.hu/api/trackback/id/tr8817801347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása